woensdag 15 december 2010

Opgesloten

Dat is een beetje hoe ik me voel. Buiten is het spekglad nog steeds en ik ben met m'n zwangere buik een beetje gedwongen hierdoor om binnen te blijven. Ik ben als de dood dat ik val. Ik ben helemaal geen liefhebber van de winter en die donkere dagen en als ik dan een poosje niet naar buiten kan word ik toch wel wat kriebelig. Ik heb nu wel tijd gehad om het huis weer wat op orde te maken en foto's op de pc te zetten. Afgelopen weekend waren er weer kerstmarkten en mijn jongste en ik hebben lekker wat binnen zitten freubelen. Zij vind dat heel gezellig en ik ook maar kom niet aan de dingen toe die ik had willen doen. Hier wat foto's van de afgelopen week:

Janne met haar kaartje (tag) voor juf

 
Mijn dochters Janne en Krista

De kerststukjes

Een sfeer impressie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten